Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Obchodné meno: Stanislav Stach

IČO: 33591857

DIČ: 1024169773

Sídlo: Námestie Majstra Pavla 28, Levoča 054 01

Zápis v ORSR: Zapísaný v obchodnom registri Okresného súdu Košice, oddiel , vložka č. 802-4649


1. Všeobecné ustanovenia

1.1 Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a postup pri uplatňovaní reklamácií na tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovaného spoločnosťou Stanislav Stach (dalej len „Predávajúci“).

1.2 Tento reklamačný poriadok je spracovaný v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä Zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, Zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník a Zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku.


2. Zodpovednosť za vady

2.1 Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v zárukovej dobe.

2.2 Kupujúci je povinný skontrolovať tovar pri jeho prevzatí. Pokiaľ zistí chyby, je povinný o nich informovať predávajúceho bez zbytočného odkladu.


3. Záruková doba

3.1 Záruková doba na tovar je 24 mesiacov, ak nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak. Ak je na tovare, jeho obale alebo v priloženej dokumentácii uvedená iná doba, platí záruková doba uvedená tam.

3.2 Záruková doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.


4. Uplatnenie reklamácie

4.1 Reklamácia sa uplatňuje u Predávajúceho, a to:

  • osobne na adrese: Námestie Majstra Pavla 28, Levoča 054 01,

  • písomne na uvedenú adresu, 

  • prostredníctvom emailu: [doplní sa email].

4.2 Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný predložiť:

  • doklad o kúpe tovaru (faktúra alebo pokladničný blok),

  • reklamovaný tovar,

  • popis vady tovaru.


5. Postup pri vybavovaní reklamácie

5.1 Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a začne reklamačný proces bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie.

5.2 Ak je reklamácia uznaná ako oprávnená, kupujúci má nárok na:

  • odstránenie vady opravou,

  • výmenu tovaru za bezchybný,

  • primeranú zľavu z kúpnej ceny,

  • odstúpenie od zmluvy a vrátenie kúpnej ceny.

5.3 Spôsob riešenia reklamácie závisí od povahy vady a rozhodnutia kupujúceho v súde so zákonom.


6. Odmietnutie reklamácie

6.1 Predávajúci môže reklamáciu odmietnuť, ak:

  • bola vada spôsobená nevhodným používaním alebo nedodržiavaním pokynov na používanie,

  • ide o bežné opotrebenie tovaru,

  • kupujúci nepredložil doklad o kúpe.


7. Záverečné ustanovenia

7.1 Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok Predávajúceho.

7.2 Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny tohto reklamačného poriadku. Zmeny nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovom sídle Predávajúceho.

Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 13.12.2024.